ZADANIE 1.4 |
Utworzenie punktu informacyjnego
Celem działania jest zwiększenie możliwości dostępu do informacji o usługach świadczonych przez Starostwo oraz wykonywanych przez urząd zadaniach.
Prowadzeniem Punktu informacyjnego w Starostwie Powiatowym w Radomiu zajmuje się Wydział Organizacji i Nadzoru. Określa to umieszczony w Regulaminie Starostwa zapis w części dotyczącej zadań wydziału. Zmiany wprowadza Uchwała Rady Powiatu nr 350/XXXII/2005 z dnia 4 listopada 2005r.
Punkt informacyjny jest oznakowany i znajduje na parterze naprzeciw głównego wejścia do budynku Starostwa przy ul. Domagalskiego 7.
Punkt czynny jest w godzinach pracy urzędu bez wyjątku, czyli od godz. 8.00 do 16.00 w poniedziałki, a od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30.
Zadania Punktu to:
a. przyjmowanie poczty przychodzącej do Urzędu i rejestrowanie jej w elektronicznym obiegu dokumentów,
b. udzielanie pełnej informacji w zakresie:
- rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw,
- sposobu załatwiania i stanu zaawansowania sprawy,
c. udostępnianie kart informacyjnych usług świadczonych w starostwie wraz z wymaganymi formularzami wniosków.
d. obsługa telefoniczna urzędu.
Osoby pracujące w punkcie posiadają odpowiednie kwalifikacje, w tym wiedzę o działalności urzędu i innych jednostek organizacyjnych starostwa oraz wiedzę o zasadach informowania i obsługi klienta
Mieszkańcy powiatu poinformowani zostali w prasie lokalnej o istnieniu punktu. /„Słowo Ludu” z 8.XI.2005r./
Zbierana jest opinia klientów na temat jakości usługi udzielania informacji w Punkcie Informacyjnym. O wypełnienie ankiety proszenie są petenci odwiedzający Starostwo - wzór ankiety. Raz w tygodniu ankiety są analizowane. Wszelkie uwagi zawarte w ankietach są korygowane na bieżąco.