/19.06.2012 r./ ZAPYTANIE ZOFERTOWE NR 7a / 2012 Standardy obsługi klienta w urzędzie

Breadcrumbs

Treść strony

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 7a / 2012 Standardy obsługi klienta w urzędzie 19.06.2012

 Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu
w związku z realizacją projektu
pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”

wdrażanego w partnerstwie z Powiatem Radomskim
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2. – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania
w administracji samorządowej

 zaprasza ponownie do składania ofert

 

na przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia
z zakresu standardów obsługi klienta w urzędzie,

obejmującego takie zagadnienia jak:

 

1. skuteczna komunikacja, porozumiewanie się,

2. umiejętne słuchanie i rozumienie innych,

3. typy klientów i budowa  dobrego kontaktu w relacji z klientem,

4. techniki obsługi klienta,

5. diagnozowanie potrzeb klientów,

6. radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych – kontakt z „trudnym” klientem,

7. kontrolowanie emocji i obniżanie napięcia,

8. profesjonalna prezentacja,

9. wygląd zewnętrzny urzędnika i miejsca pracy.

 

 

Termin składania ofert mija 2 lipca 2012 r.

 

Szczegóły na stronach internetowych Partnerów: 

www.projekt521.wsnsit.pl             www.radompowiat.pl

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 7 A/ 2012

 

w ramach Projektu „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, umowa nr UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00

 Szanowni Państwo,

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu, w związku z realizacją projektu
pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów” wdrażanego w partnerstwie z Powiatem Radomskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2. – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej – projekty konkursowe, nr umowy:
UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00, mając na uwadze zachowanie zasady efektywnego zarządzania finansami sformułowaną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” w związku z unieważnieniem w całości postępowania dot. wyboru oferenta w ramach zapytania ofertowego nr 7/2012

 

zaprasza ponownie do złożenia ofert na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu standardów obsługi klienta w urzędzie zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.

 

Usługi wynikające z realizowania umowy stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH I TECHNICZNCYH W RADOMIU

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

Osoba  upoważniona przez Zamawiającego do bieżących kontaktów, w tym udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów:

Anna Dudek– koordynator projektu

tel.:  + 48 (48) 344 00 55 w. 34

tel. kom.:  784926574

fax.:  +48 (48) 360 13 22

e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;          dudek.anna@op.pl

 

  1. TRYB ZAPYTANIA I ZASTRZEŻENIA

1.  WSNSiT nie jest zobowiązana do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Do niniejszego zapytania ofertowego odnosi się zasada efektywnego zarządzania finansami określona w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

3. WSNSiT zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy według kryteriów wyszczególnionych                         w punkcie V lub unieważnienia postępowania  w całości, bez podawania przyczyny.

4. WSNSiT zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Oferentów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z jednym Wykonawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość zakresu złożonej oferty.

5. WSNSiT zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Wykonawcy
i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec  Zamawiającego.

6. WSNSiT zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść  składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacje dot. dokonania zmiany przekazuje
się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zapytanie ofertowe i są one dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl, na których zostało zmieszczone ogłoszenie.
 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest:

świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu w okresie od 3 września do 28 września 2012 r. zajęć szkoleniowych z zakresu standardów obsługi klienta w urzędzie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomiu w ramach projektu pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, które obejmować będą takie  zagadnienia jak:

 

1. skuteczna komunikacja, porozumiewanie się,

2. umiejętne słuchanie i rozumienie innych,

3. typy klientów i budowa  dobrego kontaktu w relacji z klientem,

4. techniki obsługi klienta,

5. diagnozowanie potrzeb klientów,

6. radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych – kontakt z „trudnym” klientem,

7. kontrolowanie emocji i obniżanie napięcia,

8. profesjonalna prezentacja,

9. wygląd zewnętrzny urzędnika i miejsca pracy.

Szczegółowy zakres usługi został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. TERMIN REALIZACJI USŁUGI ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ 

Termin realizacji usługi: 4 dni robocze wybrane przez Wykonawcę w porozumieniu
z Zamawiającym w okresie od 3 września do 28 września 2012 r. (czas trwania zajęć łącznie
24 godz.: szkolenie 12-godzinne (dwudniowe), w godz. 9.30 – 15.30, dla dwóch grup przez dwa kolejno następujące po sobie dni).

Termin związania ofertą: 88 dni kalendarzowych od ostatecznej daty złożenia oferty,
czyli do 28 września 2012 r.

 

  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY

 

W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria:

  1. cena oferty – 60 pkt.
  2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń z zakresu standardów obsługi klienta
    w urzędzie dla pracowników (urzędników) administracji publicznej (nie mniejsze
    niż 50 godzin przeprowadzonych szkoleń w okresie od 1 stycznia 2010 r.
    do 30 kwietnia 2012 r.) – 40 pkt.

 

Wykonawca zamieszcza w ofercie cenę, która jest ceną brutto i którą Zamawiający przyjmuje
do oceny oferty w kryterium „najniższa cena brutto” .

Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

 

Cena (60 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 60 punktów.

C = ( Cmin / Cof.) x 60

gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,

Cof. – cena badanej oferty,

C – liczba punktów za cenę przyznanych danej ofercie.

 

Doświadczenie Wykonawcy (40 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 40 punktów, przy czym punkty w ramach
tego kryterium przyznawane będą ofertom złożonym jedynie przez tych Oferentów, którzy
w  załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego zadeklarowali przeprowadzenie
dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie od 1 stycznia 2010 r.
do 30 kwietnia 2012 r. co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu standardów obsługi klienta w urzędzie dla pracowników (urzędników) administracji publicznej.

 

D = (Dof/ Dmax.) x 40

gdzie:

Dmax. – liczba godzin szkoleń z zakresu standardów obsługi klienta w urzędzie dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 30 kwietnia 2012 r. przeprowadzonych przez Oferenta posiadającego największe doświadczenie, czyli największą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń;

Dof. – liczba godzin szkoleń z zakresu standardów obsługi klienta w urzędzie dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 30 kwietnia 2012 r. przeprowadzonych przez badanego Oferenta,

D – liczba punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń przyznanych danej Ofercie.

 

Sposób obliczenia ogólnej oceny oferty:

O=C+D

gdzie:

O – ocena ogólna oferty

C – cena

D – doświadczenie Wykonawcy.

 

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ ZAWARTOŚĆ OFERTY:

 

Prosimy o przygotowanie oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i opatrzona imienną pieczątką (w przypadku jej braku konieczny jest czytelny podpis).

 

Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc., powinny być parafowane przez Wykonawcę.

 

Przesłana przez Państwa oferta musi zawierać:

  1. Formularz ofertowy – stanowiący załącznik Nr 2 niniejszego zapytania.
  2. Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne
    do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).
  3. Liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń (zgodnie z załącznikiem nr 3).
  4. Cenę oferty przedstawioną jako cena brutto za przeprowadzenie jednej godziny zegarowej zajęć szkoleniowych z Uczestnikami projektu. Jeśli Oferent prowadzi działalność gospodarczą i jest podatnikiem VAT, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (ściśle sformułowane w dokumencie Umowa Zlecenie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
  6. Cena jest ceną ryczałtową.
  7. Cena nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
  8. Cena jest wyrażona w PLN.

Aktualności

  • 2021.03.05

    Szpital w Iłży hybrydowym

    W związku z decyzją Wojewody Mazowieckiego, część szpitala w Iłży została przeznaczona dla chorych na koronawirusa. Placówka działała w tzw. systemie hybrydowym.
     
     
     
  • 2021.03.02

    Zostań żołnierzem 6. Mazowieckiej Brygady Obrony Terytorialnej

    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Radomiu informuje o prowadzonej rekrutacji do Wojsk Obrony Terytorialnej.
    Dla kogo WOT ? O przyjęcie w szeregi WOT może ubiegać się osoba, która: jest pełnoletnia, posiada polskie obywatelstwo, jest niekarana, posiada zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia czynnej służby wojskowej, nie pełni innego rodzaju służby wojskowej oraz nie posiada przydziału kryzysowego.
     
  • 2021.03.01

    Przekaż 1 % podatku dla organizacji z terenu Powiatu Radomskiego

    Każda z osób odprowadzających podatek dochodowy, może przekazać jego 1% na rzecz wybranej przez siebie organizacji pożytku publicznego (OPP). W ten sposób szybko i łatwo pomoże tym, którzy najbardziej potrzebują wsparcia.

     

  • 2021.02.23

    Weź udział w konkursie o Laur Marszałka Województwa Mazowieckiego!

    Jesteś producentem żywności ? Twoje produkty są wysokiej jakości? Promujesz mazowieckie tradycje kulinarne? Weź udział w konkursie o Laur Marszałka Województwa Mazowieckiego.

     

  • 2021.02.22

    Coraz lepsza kondycja szpitali w Pionkach oraz Iłży

    - Chcemy, aby nasze szpitale wybierane przez lekarzy i pacjentów jako dobre miejsce do pracy oraz leczenia w nowoczesnych warunkach. To nasza wizja, która powinna spełnić się jeszcze w tej kadencji samorządowej – mówi Waldemar Trelka, starosta radomski.

  • 2021.02.17

    W Krzyżanowicach powstanie Powiatowe Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne

    Powiat Radomski zrealizuje budowę Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Krzyżanowicach koło Iłży. Nowa placówka ma zapewniać wszechstronne wsparcie i opiekę dorosłym osobom niepełnosprawnym. Inwestycję wspomogło wysokie dofinansowanie z Funduszu Solidarnościowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Na ten cel samorząd powiatowy uzyskał blisko 3 miliony złotych. Budowa ma zakończyć się w połowie 2022 roku.

  • 2021.02.16

    Projektują obwodnicę Skaryszewa. Mieszkańcy mogą zgłaszać opinie

    Spółka projektowa Arkas-Projekt, działająca w imieniu i na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zaprasza mieszkańców miasta i gminy Skaryszew do zgłaszania opinii, dotyczących projektowanej obwodnicy Skaryszewa w ciągu drogi krajowej numer 9.

     

  • 2021.02.11

    Szczepienia dla nauczycieli w szpitalach w Pionkach i Iłży

    Szpitale powiatowe w Pionkach oraz Iłży będą realizowały szczepienia nauczycieli: pierwsza z placówek od 1 marca, zaś druga z nich już od 12 lutego. W sumie chęć zaszczepienia się przeciwko COVID-19 wyraziło już kilkuset nauczycieli z różnych typów szkół w Powiecie Radomskim.

     



     

  • 2021.02.08

    Zima na drogach powiatu radomskiego

    W poniedziałek rano wszystkie drogi powiatowe w Powiecie Radomskim były przejezdne, chociaż na niektórych odcinkach warunki są bardzo trudne. Sytuacja na „powiatówkach” nie różni się zbytnio od stanu dróg wojewódzkich i krajowych. Wszystko przez mróz, ciągłe opady śniegu i silny wiatr, który w wielu miejscach nawiewa tak zwane jęzory śniegu.

     

  • 2021.02.05

    Władze Powiatu Radomskiego pozyskały ponad 218 milionów złotych

    Jak poinformował Waldemar Trelka, starosta radomski, w 2020 roku do budżetu Powiatu Radomskiego pozyskano ponad 218 milionów złotych. Największą pulę stanowiły środki z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego, przekazane na wniosek starosty dla Powiatowego Urzędu Pracy na realizację zadań z Tarczy Antykryzysowej. Oprócz tego pozyskiwano fundusze na przebudowę dróg powiatowych i powiatową służbę zdrowia.

     

Kalendarium

«marzec2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Kontakt

Uwaga! Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują dane:

Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom


Numery telefonów centrali:

  • tel. +48 48 365 58 01
  • fax +48 48 365 58 07

Bezpośrednie numery telefonów


Godziny urzędowania:

  • poniedziałek 8:00 - 16:00; Wydział Komunikacji przyjmuje petentów w godzinach 8:00 - 15:30,
  • wtorek - czwartek 7:30 - 15:30; Wydział Komunikacji przyjmuje petentów w godzinach 7:30 - 15:00,
  • piątek 7:00 - 15:00; Wydział Komunikacji przyjmuje petentów w godzinach 7:00 - 14:30.

Skrzynki pocztowe:


Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe

  • rachunek dochodów Skarbu Państwa (opłaty melioracyjne, użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, karty parkingowe, legitymacje osoby niepełnosprawnej i ich duplikaty):
    38 1600 1462 1839 9265 3000 0005
  • rachunek dochodów własnych (opłaty komunikacyjne i geodezyjne, karty wędkarskie, płatności za faktury):
    98 1600 1462 1821 4410 6000 0002
  • rachunek sum depozytowych (wadia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, dzierżawa obwodów łowieckich):
    71 1600 1462 1821 4410 6000 0003
  • opłata skarbowa za czynności urzędowe:
    52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
  • rachunek dochodów własnych (kary pieniężne wynikające z ustawy Prawo o Ruchu Drogowym):
    92 1600 1462 1821 4410 6000 0013
  • rachunek sum depozytowych (zezwolenia na zbieranie odpadów):
    76 1600 1462 1821 4410 6000 0010

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.