/10.04.2012 r./ ZAPYTANIE OFERTOWE - gromadzenia i przetwarzania danych w administracji publicznej

Breadcrumbs

Treść strony

ZAPYTANIE OFERTOWE - gromadzenia i przetwarzania danych w administracji publicznej /10.04.2012/

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 / 2012

 w ramach Projektu „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, umowa nr UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00

 Szanowni Państwo,

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu, w związku z realizacją projektu
pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów” wdrażanego w partnerstwie z Powiatem Radomskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2. – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej – projekty konkursowe, nr umowy:
UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00, mając na uwadze zachowanie zasady efektywnego zarządzania finansami sformułowaną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”

 

 zaprasza do złożenia ofert na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu zagadnień gromadzenia i przetwarzania danych w administracji publicznej zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.

 

Usługi wynikające z realizowania umowy stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

I.                    ZAMAWIAJĄCY

WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH I TECHNICZNCYH W RADOMIU

 

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

Osoba  upoważniona przez Zamawiającego do bieżących kontaktów, w tym udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów:

Anna Dudek– koordynator projektu

tel.:  + 48 (48) 344 00 55 w. 34

tel. kom.:  784926574

fax.:  +48 (48) 360 13 22

 

e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;          dudek.anna@op.pl

 

 II.                  TRYB ZAPYTANIA I ZASTRZEŻENIA

1.  WSNSiT nie jest zobowiązana do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Do niniejszego zapytania ofertowego odnosi się zasada efektywnego zarządzania finansami określona w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

3. WSNSiT zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy według kryteriów wyszczególnionych                         w punkcie V lub unieważnienia postępowania  w całości, bez podawania przyczyny.

4. WSNSiT zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Oferentów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z jednym Wykonawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość zakresu złożonej oferty.

5. WSNSiT zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Wykonawcy
i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec  Zamawiającego.

6. WSNSiT zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść  składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacje dot. dokonania zmiany przekazuje
się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zapytanie ofertowe i są one dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronach internetowych:
www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl, na których zostało zmieszczone ogłoszenie.

 

III.                OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA

 

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

 

Przedmiotem zamówienia jest:

świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu
w okresie od 7 maja do 31 maja 2012 r. zajęć szkoleniowych z zakresu gromadzenia i przetwarzania danych w administracji publicznej  dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomiu w ramach projektu pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, które obejmować będą takie  zagadnienia jak:

 1. podstawowe pojęcia i definicje dotyczące baz danych;

 2. typologia baz danych (wybrane podziały);

 3. systemy zarządzania bazą danych;

 4. mechanizmy wyszukiwawcze bazy danych;

 5. zapoznanie się z programem Access;

 6. tworzenie podstawowych baz danych (tworzenie tabel, formularzy, kwerend i raportów);

 7. zabezpieczenia bazy danych.

 Szczegółowy zakres usługi został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 IV.                TERMIN REALIZACJI USŁUGI ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ

 Termin realizacji usługi: 2 dni robocze wybrane przez Wykonawcę w porozumieniu
z Zamawiającym w okresie od 7 maja do 31 maja 2012 r. (czas trwania zajęć łącznie
12 godz.: szkolenie 12-godzinne (dwudniowe), w godz. 9.30 – 15.30, dla jednej grupy przez dwa kolejno następujące po sobie dni).

Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od ostatecznej daty złożenia oferty,
czyli do 25 maja 2012 r.

 V.                  KRYTERIA WYBORU OFERTY

  W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria:

a)      cena oferty – 60 pkt.

b)      doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń z zakresu zagadnień gromadzenia
i przetwarzania danych w administracji publicznej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej (nie mniejsze niż 40 godzin przeprowadzonych szkoleń w okresie
od 1 stycznia 2010 r. do 31 marca 2012 r.) – 40 pkt.

 

Wykonawca zamieszcza w ofercie cenę, która jest ceną brutto i którą Zamawiający przyjmuje do oceny oferty w kryterium „najniższa cena brutto” .

 Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

 Cena (60 pkt.):

 W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 60 punktów.

 C = ( Cmin / Cof.) x 60

 gdzie:

 Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,

 Cof. – cena badanej oferty,

 C – liczba punktów za cenę przyznanych danej ofercie.

 

Doświadczenie Wykonawcy (40 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 40 punktów, przy czym punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą ofertom złożonym jedynie przez tych Oferentów, którzy
w  załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego zadeklarowali przeprowadzenie

dla pracowników (urzędników) administracji publicznej
w okresie od 1 stycznia 2010 r.
do 31 marca 2012 r. co najmniej 40 godzin szkoleń
z zakresu zagadnień gromadzenia i przetwarzania danych w administracji publicznej.

 D = (Dof/ Dmax.) x 40

gdzie:

 Dmax. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień gromadzenia i przetwarzania danych
w administracji publicznej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie
1 stycznia 2010 r. – 31 marca 2012 r. przeprowadzonych przez Oferenta posiadającego największe doświadczenie, czyli największą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń;

 Dof. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień gromadzenia i przetwarzania danych w administracji publicznej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. –
31 marca 2012 r. przeprowadzonych przez badanego Oferenta,

 D – liczba punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń przyznanych danej Ofercie.

 Sposób obliczenia ogólnej oceny oferty:

 O=C+D

gdzie:

 O – ocena ogólna oferty

C – cena

 D – doświadczenie Wykonawcy

 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji                                z Oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

VI.                SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ ZAWARTOŚĆ OFERTY:

 Prosimy o przygotowanie oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i opatrzona imienną pieczątką (w przypadku jej braku konieczny jest czytelny podpis).

 Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc., powinny być parafowane przez Wykonawcę.

 Przesłana przez Państwa oferta musi zawierać:

 1.       Formularz ofertowy – stanowiący załącznik Nr 2 niniejszego zapytania.

 2.       Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne
do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).

 3.       Liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń (zgodnie z załącznikiem nr 3).

 4.       Cenę oferty przedstawioną jako cena brutto za przeprowadzenie jednej godziny zegarowej zajęć szkoleniowych z Uczestnikami projektu. Jeśli Oferent prowadzi działalność gospodarczą i jest podatnikiem VAT, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 5.       Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (ściśle sformułowane w dokumencie Umowa Zlecenie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.

 6.       Cena jest ceną ryczałtową.

 7.       Cena nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

 8.       Cena jest wyrażona w PLN.

 9.       Oświadczenie dotyczące zaangażowania Oferenta w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt IV wraz
z oświadczeniem, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, zgodnie z załącznikiem nr 4.

 10.   Oferta musi być podpisana przez osobę fizyczną lub osoby uprawnione do występowania
w obrocie prawnym, przy czym podpis/y musi/szą być czytelny/e lub opisany/e pieczątkami imiennymi.

 

VII.               WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM

 Oferent musi wykazać:

 1.       Posiadanie wyższego wykształcenia odpowiadającego przedmiotowi szkolenia  określonemu w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 2.       Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).

 3.       W przypadku, kiedy Oferent jest zaangażowany w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt. IV niniejszego zapytania, musi wykazać, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe (zgodnie z załącznikiem nr 4).

 4.       W przypadku złożenia oferty przez osobę prawną, Oferent winien wykazać, że dysponuje osobą, która spełnia warunki określone w pkt. VII ppkt. 1–3 niniejszego zapytania ofertowego.

 5.       Zlecenie podwykonawstwa usługi jest niedopuszczalne.

 6.       Niespełnienie jednego z powyższych warunków skutkuje odrzuceniem oferty
i nierozpatrywaniem jej podczas oceny ofert.

  

VIII.             TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

 Ostateczna data składania ofert: 25 kwietnia 2012 r., do godz. 14:00. Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej wpływu do Zamawiającego.

 

Oferta powinna zostać dostarczona:

lub

·         w zamkniętej kopercie do Biura Projektu w godzinach 08:00 – 14.00, na adres

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu

 ul. Wodna 13/21

 26-600 Radom

 z dopiskiem na kopercie: Anna Dudek

 Szkolenie: Gromadzenie i przetwarzanie danych

 

W trakcie przygotowania ofert Oferent ma prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego. Pytania muszą być kierowane w formie pisemnej drogą elektroniczną.

Odpowiedzi zostaną przesłane do Oferenta w miarę możliwości niezwłocznie z zastrzeżeniem,
że Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytanie
bez podania przyczyn.

 

 

IX.                CENA ORAZ TERMIN PŁATNOŚCI

 W treści oferty prosimy o podanie ceny za jedną godzinę zegarową. Ceny podane w ofercie powinny być określone w PLN, w kwocie brutto.

W składanej ofercie Oferent zawiera oświadczenie, że podane koszty jednostkowe są pełnym kosztem usługi.

Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po jej wykonaniu. 

 

 X.                  TERMIN I SPOSÓB PRZEPROWADZENIA WYBORU WYKONAWCY

 Wybór Wykonawcy zostanie dokonany spośród ofert przesłanych w terminie wskazanym
w punkcie VIII w oparciu o kryteria wskazane w punkcie V niniejszego zapytania ofertowego.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi podmiot, którego oferta została wybrana nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty terminu końcowego składania ofert oraz zamieści informację na stronach internetowych:
www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl. 

 

 O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Szczegółowy zakres usługi

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – Wzór CV- życiorysu zawodowego
Załącznik nr 4 -
Wzór oświadczenia dotyczącego zaangażowania Oferenta w realizację zadań
                             w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych 

                             programów NSRO

 

  • data: 2012.04.10

Aktualności

  • 2020.01.24

    Radni zdecydują o przyszłości Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wierzbicy

    Powiat Radomski zgłosił zamiar likwidacji Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wierzbicy, co w przypadku akceptacji potrwa kilka miesięcy. W jego miejscu ma powstać całkiem nowa placówka: Powiatowe Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne. Zapewni ono realne wsparcie osobom starszym, chorym i wymagającym stałej opieki. Tylko w gminie Wierzbica jest ponad 20 potrzebujących, a w całym powiecie – blisko 200.

  • 2020.01.22

    Wyniki konsultacji społecznych w sprawie zmiany granic gminy Iłża

    Zakończyły się konsultacje społeczne w sprawie zmiany granicy administracyjnej gminy Iłża w Powiecie Radomskim na rzecz gminy Mirzec w Powiecie Starachowickim. Podczas najbliższej sesji stosowną uchwałę w tej sprawie podejmie Rada Powiatu. W konsultacjach, które trwały od 13 do 17 stycznia 2020 roku wzięło udział 748 mieszkańców gminy Iłża. Jak zagłosowali?

  • 2020.01.15

    Ruszyła IX edycja Konkursu "Perła Powiatu"

    Ruszyła kolejna IX edycja Konkursu Gospodarczego Starosty Radomskiego „Perła Powiatu”, którego celem jest wyróżnienie produktów, firm oraz rolników z terenu powiatu osiągających najlepsze efekty w 2019 roku. Zachęcamy do zgłaszania przez Państwa kandydatur w następujących kategoriach: Mała Firma Roku, Firma Roku, Produkt Roku, Małe Gospodarstwo Rolne, Gospodarstwo Rolne oraz w zupełnie nowej kategorii Firma Przyjazna Rodzinie.

  • 2020.01.13

    Uwaga mieszkańcy gminy Iłża!

    Informujemy, że w dniach od 13 do 17 stycznia 2020 roku trwają konsultacje społeczne w zakresie zajęcia stanowiska zawartego w pytaniu:

    „Czy jesteś za wyłączeniem z terytorium Powiatu Radomskiego, Gminy Iłża części obszaru obrębu ewidencyjnego Seredzice i włączeniem tego obszaru do Gminy Mirzec w Powiecie Starachowickim?"

     

  • 2020.01.10

    Edukacyjne sukcesy szkół średnich prowadzonych przez Powiat Radomski

    W ogólnopolskim rankingu edukacyjnym liceów i techników 2020 w Polsce branżowego pisma „Perspektywy”. Bardzo wysoką pozycję w rankingach zajęło Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pionkach, gdzie odnotowano 100-procentową zdawalność egzaminów zawodowych. Z kolei Liceum Ogólnokształcące imienia Mikołaja Kopernika w Iłży z wynikami zdawalności matur powyżej średniej mazowieckiej, zostało sklasyfikowane o wiele wyżej niż znane radomskie szkoły średnie.

     

  • 2020.01.08

    Leśnicy współpracują z Powiatem Radomskim

    Lasy prywatne na terenie powiatu radomskiego znalazły się pod opieką dwóch Nadleśnictw Lasów Państwowych. Teraz ich właściciele będą mogli legalnie pozyskiwać drewno, a także uzyskiwać porady specjalistów w zakresie racjonalnej gospodarki leśnej - takie są założenia porozumienia z leśnikami, które właśnie podpisał starosta radomski.

  • 2020.01.03

    Jaki będzie 2020 rok w Powiecie Radomskim? Odpowiada starosta Waldemar Trelka

    - Tylko w pierwszym roku kadencji zrealizowaliśmy inwestycje za 70 milionów złotych. Teraz nadszedł czas na nowe wyzwania: modernizację kolejnych odcinków dróg powiatowych, pierwszy krok w stronę budowy nowego szpitala w Pionkach oraz rozwój szkół średnich na terenie powiatu – zapowiada starosta radomski.

     

  • 2020.01.02

    Noworoczny pokaz fajerwerków w Iłży

    Jeden z największych pokazów sztucznych ogni odbył się w Nowy Rok w Iłży. Widowisko rozpoczęło się kwadrans po godzinie dwudziestej i trwało aż 15 minut. Ze wzgórza zamkowego przy akompaniamencie muzyki w niebo wystrzeliły najpiękniejsze fajerwerki. Zgromadzona, tego dnia na iłżeckim Rynku, publiczność nie kryła zachwytu.

  • 2019.12.23

    Szanowni Państwo,

    Mieszkańcy Powiatu Radomskiego

    Niech nadchodzące Święta Bożego Narodzenia,

    spędzone w gronie najbliższych, w atmosferze miłości,

    wzajemnego szacunku i zrozumienia, przyniosą optymizm i pogodę ducha.

    Niech radość i pokój płynące od Nowonarodzonego Jezusa Chrystusa

    dodają sił i energii do realizacji nowych planów i zamierzeń,

    a nadchodzący Nowy Rok przyniesie zdrowie, szczęście

    oraz pomyślność w życiu osobistym i zawodowym.

    Starosta Radomski      Przewodniczący Rady Powiatu

    Waldemar Trelka         Krzysztof Murawski

  • 2019.12.23

    Nowy, bezpieczny samochód dla podopiecznych DPS w Wierzbicy

    Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy, który zapewnia całodobową opiekę dla ponad 120 osób, ma nowy samochód do przewozu osób niepełnosprawnych.

Kalendarium

«styczeń2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Kontakt

Uwaga!

Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują dane:

 


Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

Numery telefonów centrali:

tel. (48) 365 58 01
fax (48) 365 58 07

Bezpośrednie numery telefonów

Godziny urzędowania:


poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek 7.00 - 15.00
 

skrzynki pocztowe:
promocja@radompowiat.pl
powiat@radompowiat.pl


 Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe 

Rachunek dochodów Skarbu Państwa (opłaty melioracyjne, użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, karty parkingowe, legitymacje osoby niepełnosprawnej i ich duplikaty)

38 1600 1462 1839 9265 3000 0005

 

Rachunek dochodów własnych (opłaty komunikacyjne i geodezyjne, karty wędkarskie, płatności za faktury)

98 1600 1462 1821 4410 6000 0002

 

Rachunek sum depozytowych (wadia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, dzierżawa obwodów łowieckich)

71 1600 1462 1821 4410 6000 0003

 

opłata skarbowa za czynności urzędowe

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

 


Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.