/27.02.2012 r./ Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów - Zapytanie ofertowe

Breadcrumbs

Treść strony

Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów - Zapytanie ofertowe /27.02.2012/

 ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 / 2012

 w ramach Projektu „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, umowa nr UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00

 Szanowni Państwo,

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu, w związku z realizacją projektu
pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów” wdrażanego w partnerstwie z Powiatem Radomskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2. – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej – projekty konkursowe, nr umowy:
UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00, mając na uwadze zachowanie zasady efektywnego zarządzania finansami sformułowaną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”

 zaprasza do złożenia ofert na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu zagadnień dot. tzw. teczki urzędnika (instrukcja kancelaryjna), zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.

 

Usługi wynikające z realizowania umowy stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH I TECHNICZNCYH W RADOMIU

 

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

Osoba  upoważniona przez Zamawiającego do bieżących kontaktów, w tym udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów:

Anna Dudek– koordynator projektu

 

tel.:  + 48 (48) 344 00 55 w. 34

tel. kom.:  784926574

 

fax.:  +48 (48) 360 13 22

 

e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;          dudek.anna@op.pl

 II. TRYB ZAPYTANIA I ZASTRZEŻENIA

1.  WSNSiT nie jest zobowiązana do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Do niniejszego zapytania ofertowego odnosi się zasada efektywnego zarządzania finansami określona w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

3. WSNSiT zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy według kryteriów wyszczególnionych w punkcie V lub unieważnienia postępowania  w całości, bez podawania przyczyny.

4. WSNSiT zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Oferentów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z jednym Wykonawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość zakresu złożonej oferty.

5. WSNSiT zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Wykonawcy
i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec  Zamawiającego.

6. WSNSiT zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść  składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacje dot. dokonania zmiany przekazuje
się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zapytanie ofertowe i są one dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl, na których zostało zmieszczone ogłoszenie.

 III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest:

 świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu w okresie 10 – 13 kwietnia 2012 r.  i/lub 23 – 30 kwietnia 2012 r.  zajęć szkoleniowych z zakresu  tzw. teczki urzędnika (instrukcja kancelaryjna) dla pracowników Starostwa Powiatowego w  Radomiu w ramach projektu pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”,
które obejmować będą takie zagadnienia, jak:

 1. Przyjmowanie, przeglądanie oraz obieg i przekazywanie korespondencji

2. Czynności kancelaryjne

 3. System kancelaryjny, rejestracja i znakowanie spraw oraz archiwizacja akt

 4. Przechowywanie oraz przekazywanie akt do archiwum zakładowego

 5. Załatwianie spraw

 6. Wysyłanie i doręczanie pism

 7. Opłaty skarbowe

 8. Powielanie i publikowanie dokumentu

 9.Wykorzystanie informatyki w czynnościach kancelaryjnych

 Szczegółowy zakres usługi został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 IV.  TERMIN REALIZACJI USŁUGI ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin realizacji usługi: 2 dni robocze wybrane przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w okresie od 10 do 13 kwietnia 2012 r.  i/lub od 23 do 30 kwietnia 2012 r. (czas trwania zajęć łącznie 12 godz.: szkolenie 6-godzinne (jednodniowe), w godz. 9.30 – 15.30, dla dwóch grup).

 Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od ostatecznej daty złożenia oferty,
czyli do 15 kwietnia 2012 r.

 V. KRYTERIA WYBORU OFERTY

 W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria:

a)      cena oferty – 60 pkt.

b)   doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej (nie mniejsze niż 30 godzin przeprowadzonych szkoleń w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r.) – 40 pkt.

Wykonawca zamieszcza w ofercie cenę, która jest ceną brutto i którą Zamawiający przyjmuje
do oceny oferty w kryterium „najniższa cena brutto” .

Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

 Cena (60 pkt.):

 W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 60 punktów.

 C = ( Cmin / Cof.) x 60

 gdzie:

 Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,

 Cof. – cena badanej oferty,

 C – liczba punktów za cenę przyznanych danej ofercie.

 Doświadczenie Wykonawcy (40 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 40 punktów, przy czym punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą ofertom złożonym jedynie przez tych Oferentów, którzy
w  załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego zadeklarowali przeprowadzenie

dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r. co najmniej 30 godzin szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej.

 D = (Dof/ Dmax.) x 40

 gdzie:

 Dmax. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 31 grudnia 2011 r. przeprowadzonych przez Oferenta posiadającego największe doświadczenie, czyli największą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń;

 Dof. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 31 grudnia 2011 r. przeprowadzonych przez badanego Oferenta,

 D – liczba punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń przyznanych danej Ofercie.

 Sposób obliczenia ogólnej oceny oferty:

O=C+D

 gdzie:

 O – ocena ogólna oferty

 C – cena

 D – doświadczenie Wykonawcy

 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej

 ofert przedstawia taki sam bilans ceny i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Prosimy o przygotowanie oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną  i opatrzona imienną pieczątką (w przypadku jej braku konieczny jest czytelny podpis).

 Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc., powinny być parafowane przez Wykonawcę.

 Przesłana przez Państwa oferta musi zawierać:

1.   Formularz ofertowy – stanowiący załącznik Nr 2 niniejszego zapytania.

2.   Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne
do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).

3.    Liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń (zgodnie z załącznikiem nr 3).

 4.   Cenę oferty przedstawioną jako cena brutto za przeprowadzenie jednej godziny zegarowej zajęć szkoleniowych z Uczestnikami projektu. Jeśli Oferent prowadzi działalność gospodarczą i jest podatnikiem VAT, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 5.   Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (ściśle sformułowane w dokumencie Umowa Zlecenie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.

 6.   Cena jest ceną ryczałtową.

 7.   Cena nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

 8.    Cena jest wyrażona w PLN.

 9.   Oświadczenie dotyczące zaangażowania Oferenta w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt IV wraz
z oświadczeniem, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, zgodnie z załącznikiem nr 4.

 10. Oferta musi być podpisana przez osobę fizyczną lub osoby uprawnione do występowania
w obrocie prawnym, przy czym podpis/y musi/szą być czytelny/e lub opisany/e pieczątkami imiennymi.

 VII.   WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM

  Oferent musi wykazać:

1.       Posiadanie wyższego wykształcenia odpowiadającego przedmiotowi szkolenia  określonemu w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.       Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).

3.       W przypadku, kiedy Oferent jest zaangażowany w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt. IV niniejszego zapytania, musi wykazać, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe (zgodnie z załącznikiem nr 4).

4.       W przypadku złożenia oferty przez osobę prawną, Oferent winien wykazać, że dysponuje osobą, która spełnia warunki określone w pkt. VII ppkt. 1–3 niniejszego zapytania ofertowego.

5.       Zlecenie podwykonawstwa usługi jest niedopuszczalne.

6.       Niespełnienie jednego z powyższych warunków skutkuje odrzuceniem oferty
i nierozpatrywaniem jej podczas oceny ofert.

VIII.             TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Ostateczna data składania ofert: 16 marca 2012 r., do godz. 14:00. Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej wpływu do Zamawiającego.

Oferta powinna zostać dostarczona:

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;           dudek.anna@op.pl  lub ·          w zamkniętej kopercie do Biura Projektu w godzinach 08:00 – 14.00, na adres

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

z dopiskiem na kopercie: Anna Dudek

                                             Szkolenie: Teczka urzędnika

 

W trakcie przygotowania ofert Oferent ma prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego. Pytania muszą być kierowane w formie pisemnej drogą elektroniczną.

Odpowiedzi zostaną przesłane do Oferenta w miarę możliwości niezwłocznie z zastrzeżeniem,
że Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytanie
bez podania przyczyn.

 IX.  CENA ORAZ TERMIN PŁATNOŚCI

 W treści oferty prosimy o podanie ceny za jedną godzinę zegarową. Ceny podane w ofercie powinny być określone w PLN, w kwocie brutto.

W składanej ofercie Oferent zawiera oświadczenie, że podane koszty jednostkowe są pełnym kosztem usługi.

Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po jej wykonaniu. 

 X.   TERMIN I SPOSÓB PRZEPROWADZENIA WYBORU WYKONAWCY

 Wybór Wykonawcy zostanie dokonany spośród ofert przesłanych w terminie wskazanym
w punkcie VIII w oparciu o kryteria wskazane w punkcie V niniejszego zapytania ofertowego.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi podmiot, którego oferta została wybrana nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty terminu końcowego składania ofert oraz zamieści informację na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl. 

 O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

 Załączniki:

Załącznik nr 1 - Szczegółowy zakres usługi

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

 Załącznik nr 3 – Wzór CV- życiorysu zawodowego
Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia dotyczącego zaangażowania Oferenta w realizację zadań
w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych
 programów NSRO

Aktualności

  • 2021.01.18

    Trwają szczepienia w Domach Pomocy Społecznej w Powiecie Radomskim

    Od 18 stycznia w całej Polsce rozpoczęła się akcja szczepień pensjonariuszy oraz personelu Domów Pomocy Społecznej. W Powiecie Radomskim są trzy takie placówki.

     

  • 2021.01.15

    Konkurs Rozświetlony Powiat 2020 rozstrzygnięty. Kto zwyciężył?

    Przypomnijmy, że konkurs odbywał się w trzech kategoriach. Pierwsza była skierowana do właścicieli czy użytkowników domów lub mieszkań, będących mieszkańcami Powiatu Radomskiego. W drugiej kategorii wybieraliśmy najładniej iluminowany skwer, ulicę, czy budynek instytucji miejskiej lub gminnej, a w trzeciej - najpiękniej oświetloną siedzibę firmy prywatnej z terenu Powiatu Radomskiego.

  • 2021.01.15

    Rozpoczęła się przebudowa szkoły specjalnej w Chwałowicach

    Pod koniec 2020 roku Powiat Radomski otrzymał 2,5 miliona złotych z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych na przebudowę siedziby Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chwałowicach koło Iłży. Jednocześnie rozstrzygnięto przetarg na wykonawcę inwestycji, którym zostało konsorcjum firm Skadar z Radomia. W dniu 14 stycznia wykonawca rozpoczął już pierwsze prace budowlane. Termin realizacji inwestycji to 15 sierpnia 2021 roku.

     

  • 2021.01.13

    Szczepienia na COVID-19 w Powiecie Radomskim. Rusza rejestracja seniorów po 80. roku życia. Infolinie i transport na szczepienia

     

    Od 15 stycznia rusza rejestracja na szczepienia przeciw COVID-19 dla seniorów, którzy skończyli 80 lat. Potrwa do 21 stycznia 2021 r. Natomiast od 22 stycznia zarejestrować się będą mogły osoby powyżej 70. roku życia.

    Wszyscy zarejestrowani seniorzy powyżej 70. roku życia od 25 stycznia będą mogli się szczepić w blisko 6 tysiącach punktów w całej Polsce. Stopniowo szczepionka przeciw COVID-19 będzie udostępniana kolejnym grupom wiekowym i zawodowym.

     

  • 2021.01.06

    Konkurs Rozświetlony Powiat 2020 - zakończone głosowanie internautów. Kiedy wyniki?

    We wtorek, 12 stycznia zakończyło się głosowanie internautów w powiatowym Konkursie na Najładniejsze Iluminacje Bożonarodzeniowe pod hasłem „Rozświetlony Powiat”. Wybieramy najładniejszą - Państwa zdaniem - iluminację domu lub posesji, ulicy, skweru lub siedziby instytucji gminnej lub miejskiej, a także siedziby firmy prywatnej z terenu Powiatu Radomskiego.

  • 2021.01.04

    Personel szpitala w Iłży zaszczepił się przeciwko COVID-19

    Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital w Iłży jako szpital węzłowy rozpoczął przeprowadzanie szczepień przeciwko COVID-19. W dniu 30 grudnia ubiegłego roku w ramach Narodowego Programu Szczepień trafiło tam 75 dawek szczepionki firmy Pfizer. Tego samego dnia ruszyła akcja szczepień.

     

  • 2021.01.04

    Kalendarium Powiatu Radomskiego 2020

    Rok 2020 upłynął nam głównie w cieniu epidemii COVID-19. Mimo wielu trudności i obostrzeń, dla Powiatu Radomskiego był jednak szczęśliwy a to za sprawą milionowych grantów, wspierających inwestycje. Jak to w życiu, było i do śmiechu, i do łez. Pamięć o szczegółach jest jednak ulotna. Przywróćmy więc jej obraz, sięgając do kalendarium wydarzeń najważniejszych i najciekawszych w panoramie od stycznia do grudnia.

  • 2020.12.29

    Szpital w Pionkach rozpoczął szczepienia przeciwko COVID-19

    We wtorek, 29 grudnia 2020 roku szpital powiatowy w Pionkach otrzymał pierwsze 75 dawek szczepionki  firmy Pfizer przeciwko COVID-19. Niemal od razu ruszyły szczepienia personelu tej placówki.

  • 2020.12.28

    Radni przyjęli budżet Powiatu Radomskiego na 2021 rok

    W poniedziałek, 28 grudnia o godz. 8 rozpoczęła się XXVI sesja Rady Powiatu w Radomiu, prowadzona w trybie korespondencyjnym. Otworzył ją Krzysztof Murawski, przewodniczący Rady Powiatu, a jednym z najważniejszych punktów było uchwalenie budżetu Powiatu Radomskiego na 2021 rok. Uchwała budżetowa została przyjęta jednogłośnie przez 24 radnych, biorących udział w sesji.

  • 2020.12.24

    Trzy wnioski Powiatu Radomskiego do Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

    Powiat Radomski złożył trzy kolejne wnioski w ramach tzw. trzeciego naboru do Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Dotyczą one budowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy liceum w Pionkach, zakupów sprzętu i aparatury medycznej dla szpitala w Iłży oraz kontynuację prac przy budowie i wyposażeniu nowego szpitala w Pionkach.

Kalendarium

«styczeń2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Kontakt

Uwaga! Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują dane:

Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom


Numery telefonów centrali:

  • tel. +48 48 365 58 01
  • fax +48 48 365 58 07

Bezpośrednie numery telefonów


Godziny urzędowania:

  • poniedziałek 8:00 - 16:00; Wydział Komunikacji przyjmuje petentów w godzinach 8:00 - 15:30,
  • wtorek - czwartek 7:30 - 15:30; Wydział Komunikacji przyjmuje petentów w godzinach 7:30 - 15:00,
  • piątek 7:00 - 15:00; Wydział Komunikacji przyjmuje petentów w godzinach 7:00 - 14:30.

Skrzynki pocztowe:


Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe

  • rachunek dochodów Skarbu Państwa (opłaty melioracyjne, użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, karty parkingowe, legitymacje osoby niepełnosprawnej i ich duplikaty):
    38 1600 1462 1839 9265 3000 0005
  • rachunek dochodów własnych (opłaty komunikacyjne i geodezyjne, karty wędkarskie, płatności za faktury):
    98 1600 1462 1821 4410 6000 0002
  • rachunek sum depozytowych (wadia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, dzierżawa obwodów łowieckich):
    71 1600 1462 1821 4410 6000 0003
  • opłata skarbowa za czynności urzędowe:
    52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
  • rachunek dochodów własnych (kary pieniężne wynikające z ustawy Prawo o Ruchu Drogowym):
    92 1600 1462 1821 4410 6000 0013
  • rachunek sum depozytowych (zezwolenia na zbieranie odpadów):
    76 1600 1462 1821 4410 6000 0010

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.