/27.02.2012 r./ Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów - Zapytanie ofertowe

Breadcrumbs

Treść strony

Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów - Zapytanie ofertowe /27.02.2012/

 ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 / 2012

 w ramach Projektu „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, umowa nr UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00

 Szanowni Państwo,

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu, w związku z realizacją projektu
pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów” wdrażanego w partnerstwie z Powiatem Radomskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2. – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej – projekty konkursowe, nr umowy:
UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00, mając na uwadze zachowanie zasady efektywnego zarządzania finansami sformułowaną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”

 zaprasza do złożenia ofert na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu zagadnień dot. tzw. teczki urzędnika (instrukcja kancelaryjna), zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.

 

Usługi wynikające z realizowania umowy stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH I TECHNICZNCYH W RADOMIU

 

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

Osoba  upoważniona przez Zamawiającego do bieżących kontaktów, w tym udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów:

Anna Dudek– koordynator projektu

 

tel.:  + 48 (48) 344 00 55 w. 34

tel. kom.:  784926574

 

fax.:  +48 (48) 360 13 22

 

e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;          dudek.anna@op.pl

 II. TRYB ZAPYTANIA I ZASTRZEŻENIA

1.  WSNSiT nie jest zobowiązana do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Do niniejszego zapytania ofertowego odnosi się zasada efektywnego zarządzania finansami określona w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

3. WSNSiT zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy według kryteriów wyszczególnionych w punkcie V lub unieważnienia postępowania  w całości, bez podawania przyczyny.

4. WSNSiT zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Oferentów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z jednym Wykonawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość zakresu złożonej oferty.

5. WSNSiT zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Wykonawcy
i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec  Zamawiającego.

6. WSNSiT zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść  składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacje dot. dokonania zmiany przekazuje
się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zapytanie ofertowe i są one dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl, na których zostało zmieszczone ogłoszenie.

 III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest:

 świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu w okresie 10 – 13 kwietnia 2012 r.  i/lub 23 – 30 kwietnia 2012 r.  zajęć szkoleniowych z zakresu  tzw. teczki urzędnika (instrukcja kancelaryjna) dla pracowników Starostwa Powiatowego w  Radomiu w ramach projektu pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”,
które obejmować będą takie zagadnienia, jak:

 1. Przyjmowanie, przeglądanie oraz obieg i przekazywanie korespondencji

2. Czynności kancelaryjne

 3. System kancelaryjny, rejestracja i znakowanie spraw oraz archiwizacja akt

 4. Przechowywanie oraz przekazywanie akt do archiwum zakładowego

 5. Załatwianie spraw

 6. Wysyłanie i doręczanie pism

 7. Opłaty skarbowe

 8. Powielanie i publikowanie dokumentu

 9.Wykorzystanie informatyki w czynnościach kancelaryjnych

 Szczegółowy zakres usługi został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 IV.  TERMIN REALIZACJI USŁUGI ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin realizacji usługi: 2 dni robocze wybrane przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w okresie od 10 do 13 kwietnia 2012 r.  i/lub od 23 do 30 kwietnia 2012 r. (czas trwania zajęć łącznie 12 godz.: szkolenie 6-godzinne (jednodniowe), w godz. 9.30 – 15.30, dla dwóch grup).

 Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od ostatecznej daty złożenia oferty,
czyli do 15 kwietnia 2012 r.

 V. KRYTERIA WYBORU OFERTY

 W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria:

a)      cena oferty – 60 pkt.

b)   doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej (nie mniejsze niż 30 godzin przeprowadzonych szkoleń w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r.) – 40 pkt.

Wykonawca zamieszcza w ofercie cenę, która jest ceną brutto i którą Zamawiający przyjmuje
do oceny oferty w kryterium „najniższa cena brutto” .

Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

 Cena (60 pkt.):

 W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 60 punktów.

 C = ( Cmin / Cof.) x 60

 gdzie:

 Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,

 Cof. – cena badanej oferty,

 C – liczba punktów za cenę przyznanych danej ofercie.

 Doświadczenie Wykonawcy (40 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 40 punktów, przy czym punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą ofertom złożonym jedynie przez tych Oferentów, którzy
w  załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego zadeklarowali przeprowadzenie

dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r. co najmniej 30 godzin szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej.

 D = (Dof/ Dmax.) x 40

 gdzie:

 Dmax. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 31 grudnia 2011 r. przeprowadzonych przez Oferenta posiadającego największe doświadczenie, czyli największą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń;

 Dof. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień instrukcji kancelaryjnej dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 31 grudnia 2011 r. przeprowadzonych przez badanego Oferenta,

 D – liczba punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń przyznanych danej Ofercie.

 Sposób obliczenia ogólnej oceny oferty:

O=C+D

 gdzie:

 O – ocena ogólna oferty

 C – cena

 D – doświadczenie Wykonawcy

 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej

 ofert przedstawia taki sam bilans ceny i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Prosimy o przygotowanie oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną  i opatrzona imienną pieczątką (w przypadku jej braku konieczny jest czytelny podpis).

 Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc., powinny być parafowane przez Wykonawcę.

 Przesłana przez Państwa oferta musi zawierać:

1.   Formularz ofertowy – stanowiący załącznik Nr 2 niniejszego zapytania.

2.   Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne
do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).

3.    Liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń (zgodnie z załącznikiem nr 3).

 4.   Cenę oferty przedstawioną jako cena brutto za przeprowadzenie jednej godziny zegarowej zajęć szkoleniowych z Uczestnikami projektu. Jeśli Oferent prowadzi działalność gospodarczą i jest podatnikiem VAT, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 5.   Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (ściśle sformułowane w dokumencie Umowa Zlecenie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.

 6.   Cena jest ceną ryczałtową.

 7.   Cena nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

 8.    Cena jest wyrażona w PLN.

 9.   Oświadczenie dotyczące zaangażowania Oferenta w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt IV wraz
z oświadczeniem, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, zgodnie z załącznikiem nr 4.

 10. Oferta musi być podpisana przez osobę fizyczną lub osoby uprawnione do występowania
w obrocie prawnym, przy czym podpis/y musi/szą być czytelny/e lub opisany/e pieczątkami imiennymi.

 VII.   WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM

  Oferent musi wykazać:

1.       Posiadanie wyższego wykształcenia odpowiadającego przedmiotowi szkolenia  określonemu w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.       Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).

3.       W przypadku, kiedy Oferent jest zaangażowany w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt. IV niniejszego zapytania, musi wykazać, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe (zgodnie z załącznikiem nr 4).

4.       W przypadku złożenia oferty przez osobę prawną, Oferent winien wykazać, że dysponuje osobą, która spełnia warunki określone w pkt. VII ppkt. 1–3 niniejszego zapytania ofertowego.

5.       Zlecenie podwykonawstwa usługi jest niedopuszczalne.

6.       Niespełnienie jednego z powyższych warunków skutkuje odrzuceniem oferty
i nierozpatrywaniem jej podczas oceny ofert.

VIII.             TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Ostateczna data składania ofert: 16 marca 2012 r., do godz. 14:00. Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej wpływu do Zamawiającego.

Oferta powinna zostać dostarczona:

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;           dudek.anna@op.pl  lub ·          w zamkniętej kopercie do Biura Projektu w godzinach 08:00 – 14.00, na adres

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

z dopiskiem na kopercie: Anna Dudek

                                             Szkolenie: Teczka urzędnika

 

W trakcie przygotowania ofert Oferent ma prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego. Pytania muszą być kierowane w formie pisemnej drogą elektroniczną.

Odpowiedzi zostaną przesłane do Oferenta w miarę możliwości niezwłocznie z zastrzeżeniem,
że Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytanie
bez podania przyczyn.

 IX.  CENA ORAZ TERMIN PŁATNOŚCI

 W treści oferty prosimy o podanie ceny za jedną godzinę zegarową. Ceny podane w ofercie powinny być określone w PLN, w kwocie brutto.

W składanej ofercie Oferent zawiera oświadczenie, że podane koszty jednostkowe są pełnym kosztem usługi.

Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po jej wykonaniu. 

 X.   TERMIN I SPOSÓB PRZEPROWADZENIA WYBORU WYKONAWCY

 Wybór Wykonawcy zostanie dokonany spośród ofert przesłanych w terminie wskazanym
w punkcie VIII w oparciu o kryteria wskazane w punkcie V niniejszego zapytania ofertowego.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi podmiot, którego oferta została wybrana nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty terminu końcowego składania ofert oraz zamieści informację na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl. 

 O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

 Załączniki:

Załącznik nr 1 - Szczegółowy zakres usługi

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

 Załącznik nr 3 – Wzór CV- życiorysu zawodowego
Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia dotyczącego zaangażowania Oferenta w realizację zadań
w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych
 programów NSRO

Aktualności

  • 2020.04.02

    Zarząd Powiatu Radomskiego wspiera służbę zdrowia

    W czwartek, 2 kwietnia Zarząd Powiatu zdecydował o przekazaniu 50 000 złotych na wsparcie powiatowej służby zdrowia w postaci zakupu aparatu USG dla szpitala w Pionkach. Jednocześnie wystąpił z wnioskiem o udzielenie pożyczki dla tej placówki w wysokości ponad 2,4 miliona złotych na spłatę bardzo obciążającego szpital zadłużenia, zaciągniętego kilka lat temu w parabanku. Ostateczne decyzje w tej sprawie ma podjąć Rada Powiatu. Sesję zaplanowano na 24 kwietnia.

  • 2020.04.02

    Szpitale powiatowe otrzymują pomoc i wsparcie

    W ostatnich dniach tylko Starostwo Powiatowe w Radomiu przekazało po 200 zestawów odzieży indywidualnej dla personelu szpitali w Pionkach oraz Iłży (kombinezony, maski, gogle), a także płyn do dezynfekcji (łącznie 350 litrów). Pomoc i wsparcie dla lekarzy i pielęgniarek płynie ze wszystkich stron: od wielu firm, instytucji, organizacji społecznych i ludzi dobrej woli.

  • 2020.04.01

    Premier Mateusz Morawiecki oraz minister zdrowia Łukasz Szumowski ogłaszają kolejne obostrzenia

    - Za dużo kontaktów pomiędzy ludźmi, za dużo spacerów, wyjść do miejsc rekreacji. Dziś wiemy już, że stamtąd pochodzą nowe zakażenia. Jeżeli chcemy, żeby życie gospodarczo - społeczne wracało do jako takiej normalności, to musimy wprowadzić dodatkowe ograniczenia - mówił premier.

  • 2020.03.31

    Porodówka bez porodów w Pionkach zakończyła swoją działalność

    - To była jedyna możliwa decyzja, ponieważ działalność medyczna od trzech lat była fikcją - mówi starosta radomski Waldemar Trelka, wyjaśniając powody zakończenia działalności oddziału ginekologiczno-położniczego szpitala w Pionkach. Wkrótce powstanie tam oddział ginekologii jednego dnia. Czy porody wrócą do Pionek?

  • 2020.03.31

    Gorący czas w szpitalach Powiatu Radomskiego. Personel medyczny apeluje: nie kłam ratownikom!

    W ostatnich dniach na terenie Powiatu Radomskiego dochodziło do incydentalnych sytuacji, które mogły rzutować na dalszą działalność całej powiatowej służby zdrowia. Główną przyczyną jest całkowite ignorowanie zagrożenia koronawirusem. W dwóch przypadkach chorzy nie powiedzieli prawdy personelowi medycznemu.

  • 2020.03.30

    Mieszkańcy powiatu pomagają ratownikom

    W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa i  drastycznym  wzrostem zapotrzebowania na maseczki ochronne, z pomocą medykom przychodzą mieszkańcy Powiatu Radomskiego. Łączą swoje siły,  szyją maseczki i dostarczają służbie zdrowia oraz innym instytucjom, których pracownicy najbardziej narażeni są na zarażenie się.

  • 2020.03.27

    Nowa inicjatywa powiatu

    Z uwagi na zamknięte targowiska, bazarki i kwiaciarnie, aby pomóc rolnikom, producentom oraz handlującym z naszego regionu, Powiat Radomski  uruchomił  grupę Wirtualny Bazarek - nie tylko dla rolników.

  • 2020.03.26

    Powiat Radomski odwołuje imprezy. Starosta: wolimy wspierać szpitale

    Zarząd Powiatu Radomskiego podjął decyzję o odwołaniu wszystkich zaplanowanych wcześniej wydarzeń, organizowanych lub współorganizowanych przez Powiat Radomski do końca czerwca 2020 roku. Zaplanowane na ten cel fundusze mogą zostać w każdej chwili przeznaczone na wsparcie dla szpitali w Pionkach i Iłży lub inne potrzeby, związane z walką z koronawirusem.

  • 2020.03.25

    Zdalne nauczanie w szkołach

    W związku z epidemią koronawirusa i zawieszeniem zajęć dydaktyczno - wychowawczych kształcenie dzieci i młodzieży będzie odbywało się w sposób zdalny.  W trosce o jak najlepsze wykorzystanie czasu na naukę w domu, przekazujemy pewne sugestie dotyczące organizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

  • 2020.03.24

    Nowe obostrzenia w Polsce!

    Premier Mateusz Morawiecki i minister zdrowia Łukasz Szumowski ogłaszają kolejne obostrzenia w Polsce w związku z epidemią koronawirusa.

    Premier: - Przykłady krajów Europy pokazują, że tam, gdzie liczba przypadków zakażenia wynosi 20 tysięcy i więcej, dochodzi do załamania służby zdrowia i selekcji pacjentów, brakuje też odpowiedniej ilości sprzętu

    Od środy, 25 marca do 11 kwietnia włącznie wprowadzone zostaną:

Kalendarium

«kwiecień2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Kontakt

Uwaga!

Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują dane:

 


Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

Numery telefonów centrali:

tel. (48) 365 58 01
fax (48) 365 58 07

Bezpośrednie numery telefonów

Godziny urzędowania:


poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek 7.00 - 15.00
 

skrzynki pocztowe:
promocja@radompowiat.pl
powiat@radompowiat.pl


 Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe 

Rachunek dochodów Skarbu Państwa (opłaty melioracyjne, użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, karty parkingowe, legitymacje osoby niepełnosprawnej i ich duplikaty)

38 1600 1462 1839 9265 3000 0005

 

Rachunek dochodów własnych (opłaty komunikacyjne i geodezyjne, karty wędkarskie, płatności za faktury)

98 1600 1462 1821 4410 6000 0002

 

Rachunek sum depozytowych (wadia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, dzierżawa obwodów łowieckich)

71 1600 1462 1821 4410 6000 0003

 

opłata skarbowa za czynności urzędowe

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

 

Rachunek dochodów własnych (kary pieniężne wynikające z ustawy Prawo o Ruchu Drogowym)

92 1600 1462 1821 4410 6000 0013

Rachunek sum depozytowych (zezwolenia na zbieranie odpadów)

76 1600 1462 1821 4410 6000 0010

 


Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.