Załącznik Nr 1 do Zarządzenie nr 66/2005 - Procedura naboru na stanowiska pomocnicze i obsługi w Starostwie Powiatowym w Radomiu

Breadcrumbs

Treść strony

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia NR 66 /2005

STAROSTY RADOMSKIEGO

z dnia 28 grudnia 2005 roku



PROCEDURA

naboru na stanowiska pomocnicze i obsługi

w Starostwie Powiatowym w Radomiu

§ 1

  1. Celem procedury jest ustalenie zasad zatrudniania pracowników na stanowiska pomocnicze i obsługi, zagwarantowanie równego dostępu do stanowisk pracy oraz weryfikacja kandydatów na pracowników w oparciu o kryterium fachowości.
  2. Procedura ma zastosowanie w odniesieniu do działań związanych z przeprowadzeniem naboru na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi.
  3. Niniejszej procedury nie stosuje się w przypadku naboru na stanowiska pracy w ramach robót publicznych i interwencyjnych. Zatrudnienie na w/w stanowiska odbywa się po konsultacji z Powiatowym Urzędem Pracy.

§ 2

  1. Nabór kandydatów na stanowiska pomocnicze i obsługi jest otwarty.
  2. Za organizację i przebieg naboru odpowiada Sekretarz Powiatu.
  3. Otwartość naboru jest realizowana poprzez upowszechnianie informacji o wolnych stanowiskach na stronie internetowej BIP Starostwa oraz tablicy informacyjnej w Starostwie.

§ 3

  1. Rozpoczęcie naboru poprzedza złożenie wniosku przez Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru do Starosty.
  2. Wniosek powinien zawierać:
    1. nazwę stanowiska,
    2. proponowaną datę zatrudnienia,
    3. proponowane zatrudnienie,w przypadku tworzenia nowego stanowiska krótkie uzasadnienie wniosku.
  3. Do wniosku należy dołączyć opis stanowiska zawierający:
    1. nazwę stanowiska,
    2. wymagane wykształcenie,
    3. wymagane umiejętności,
    4. pożądane cechy charakteru.

§ 4

  1. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez Starostę pracownik zatrudniony na stanowisku ds. kadr przygotowuje ogłoszenie o naborze i przedstawia je Staroście do akceptacji.

§ 5

  1. Ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko powinno zawierać:
    1. Nazwę i adres Starostwa,
    2. Określenie stanowiska,
    3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem,
    4. Zakres głównych obowiązków,
    5. Wskazanie wymaganych dokumentów,
    6. Określenie terminu i miejsca składania ofert.
  2. Termin składania dokumentów, określony w ogłoszeniu o naborze, nie może być krótszy niż 14 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w sposób określony w § 2 ust. 3.

§ 6

  1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się na stronie internetowej BIP Starostwa oraz tablicy informacyjnej w Starostwie listę osób, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
  2. Lista, o której mowa w ust. 1, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

§ 7

  1. Starosta zapoznaje się ze wszystkimi dokumentami złożonymi przez kandydatów, dokonuje analizy ofert i rozpatruje zgłoszone oferty.
  2. Starosta może zatrudnić kandydata na podstawie analizy złożonych podań, bez konieczności przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
  3. Wyboru kandydata dokonuje Starosta.
  4. Starosta może powołać Komisję Rekrutacyjną w której skład wchodzą:
    1. Sekretarz Powiatu
    2. Naczelnik Wydziału OiN
    3. Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. kadr
  5. Komisja dokonuje analizy ofert i wybiera kandydata w drodze jawnego głosowania, zwykłą większością głosów.

§ 8

  1. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
  2. Informacja, której mowa w ust. 1 zawiera:
    1. Nazwę i adres Starostwa,
    2. Określenie stanowiska pracy,
    3. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
  3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy informacyjnej w Starostwie przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Aktualności

  • 2018.04.25

    Wykazali się wiedzą i …. pomysłowością

    Walory edukacyjne, nowatorstwo formy, kultura języka czy zainteresowanie publiczności to kryteria, na podstawie których jury, pod przewodnictwem sekretarz powiatu Renaty Mazur, oceniało finalistów Konkursu Wiedzy o Powiecie Radomskim.

  • 2018.04.11

    Profilaktyka, profilaktyka i jeszcze raz profilaktyka

    Kolejne spotkanie z cyklu Programu Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi, zorganizowane przez  Radomskie Centrum Onkologii, odbyło się w Starostwie.

  • 2018.04.11

    Siła unijnego wsparcia dla szkolnictwa zawodowego

    Dwa powiatowe technika: w CKZiU w Pionkach oraz ZSP w Iłży poszerzą oferty edukacyjne o dodatkowe możliwości organizacji praktyk, staży, szkoleń, rozwijania doradztwa zawodowego i współpracy z rynkiem pracy, wdrażania innowacyjnych programów kształcenia, a także w zakresie podnoszenia kwalifikacji pedagogicznych samych nauczycieli.

  • 2018.04.10

    Ruszyła nowa edycja kampanii „Stop pożarom traw”

    Każdego roku w pożarach traw śmierć ponosi kilkanaście osób. W tym roku są już 2 ofiary śmiertelne, a 101 osób zostało rannych. Komendant główny Państwowej Straży Pożarnej, zwrócił uwagę, że 30 proc. pożarów, z jakimi zmagają się strażacy, to właśnie pożary traw. Początek wiosny to czas, w którym gwałtownie wzrasta liczba pożarów traw.

  • 2018.04.09

    Perły Powiatu za 2017 rok rozdane

    Za nami siódma edycja Konkursu Gospodarczego Starosty Radomskiego „Perła Powiatu”. Głównym celem konkursu było wyróżnienie produktów, firm oraz gospodarstw rolnych, mających siedzibę na terenie powiatu radomskiego, osiągających najlepsze efekty ekonomiczne w 2017 roku.

  • 2018.03.17

    Młodzież „pali się” do pomocy strażakom

     67 uczniów w 3 grupach wiekowych rywalizowało w eliminacjach do XLI Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej oraz Konkursie Plastycznym „Zapobiegajmy Pożarom”, które odbyły się w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym im. red. A. Zalewskiego w Jedlni-Letnisko.

  • 2018.03.16

    Jaja, koguciki i zajączki …

    Mimo, że do świąt jeszcze dwa tygodnie, to w starostwie zapanowała świąteczna atmosfera. Wszystko za sprawą kiermaszu wielkanocnego, podczas którego można było nabyć przepiękne ozdoby, a przy okazji wesprzeć uzdolnionych plastycznie podopiecznych WTZ-ów.

  • 2018.03.08

    Ach, te baby…

    Tak organizatorzy zatytułowali spotkanie w Centrum Aktywności  Lokalnej w Pionkach. Oczywiście, impreza poświęcona była paniom obchodzącym w marcu swoje święto.

  • 2018.03.07

    Powiat w zimowej scenerii

    Już po raz szósty rozstrzygnięto konkurs fotograficzny „Mój powiat w obiektywie” skierowany do uczniów 7 klas szkół podstawowych, szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z powiatu radomskiego.

    W tegorocznej edycji prosiliśmy o zdjęcia w scenerii zimowej. Z przyjemnością oglądaliśmy fotografie powiatu pokrytego śniegiem, poranną szadzią, okna wymalowane mrozem jak również fotografie z zimowych spacerów.

  • 2018.02.23

    Dzielnicowi z zaufaniem mieszkańców

    Powiat Radomski z Komendą Miejską Policji w Radomiu nagrodzili najpopularniejszych policjantów. To 9. edycja konkursu  „Najpopularniejszy Dzielnicowy Roku ", w którym oceniana jest praca i zaangażowanie lokalnych stróżów prawa.

Kalendarium

«kwiecień2018»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Kontakt

Uwaga!

Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują nowe dane:

 


Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

Numery telefonów centrali:

tel. (48) 365 58 01
fax (48) 365 58 07

Godziny urzędowania:
pn: 7.30 - 16.00
wt - cz: 7.30 - 15.30
pt: 7.30 - 15.00

skrzynki pocztowe:
promocja@radompowiat.pl
powiat@radompowiat.pl


 Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe 

opłata za użytkowanie wieczyste Skarbu Państwa

52 1050 1793 1000 0090 3054 1636

 

dochody własne powiatu (opłata komunikacyjna, geodezyjna, karta wędkarska)

44 1050 1793 1000 0090 3054 1586

 

opłata skarbowa za czynności urzędowe

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

 

 


Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.