/23-27.10.2015r./ Zapraszamy na „Tydzień Przedsiębiorcy”

Breadcrumbs

Treść strony

Zapraszamy na „Tydzień Przedsiębiorcy” /23-27.10.2015r./

Po raz kolejny Zakład Ubezpieczeń Społecznych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób prowadzących działalność gospodarczą, jak i tych, które zainteresowane są podjęciem działalności na własny rachunek, organizuje „Tydzień Przedsiębiorcy". Dni poradnictwa, które w tym roku odbędą się w dniach 23-27 listopada pod hasłem „ZUS dla Biznesu", to znakomita okazja, by wyjaśnić ewentualne wątpliwości, zapoznać się z usługami elektronicznymi i udogodnieniami w ofercie ZUS, skorzystać ze szkoleń i możliwości uzyskania wsparcia w przypadku trudności z regulacją należności składek.

W ramach „Tygodnia Przedsiębiorcy", Zakład oferuje swoim klientom:

  • konsultacje merytoryczne udzielane przez ekspertów w placówkach Oddziałów oraz
    instytucjach zewnętrznych, działających na rzecz osób prowadzących działalność
    gospodarczą;
  • seminaria m.in. nt. rozpoczynania prowadzenia działalności i związanych z tym
    obowiązków i praw, rozliczania i wypłaty świadczeń, ulg w spłacie należności
    proponowanych przez ZUS oraz zasad ustalania właściwego ustawodawstwa osób
    migrujących w Unii Europejskiej, itp.;
  • informacje i materiały, dotyczące możliwości uzyskania różnych form wsparcia ze strony
    ZUS, w przypadku wystąpienia trudności przy regulacji należności z tytułu składek
    (od 1 grudnia 2015 r. wejdzie w życie ustawa1, która dopuści odroczenie terminu
    płatności lub rozłożenie na raty całej zaległości dłużnika z tytułu składek
    na ubezpieczenia, w tym części finansowej przez ubezpieczonego);
  • rejestrację propagowanego wśród przedsiębiorców profilu na Platformie Usług
    Elektronicznych, w związku z wejściem w życie od 1 stycznia 2016 r. elektronicznych
    zwolnień lekarskich (e-ZLA) ;
  • spotkania poświęcone wdrożeniu i włączaniu płatników do programu Interaktywny Płatnik Plus oraz posługiwaniu się nową wersją programu PŁATNIK.

 

Zachęcamy do przygotowania oraz przedstawienia własnych inicjatyw, kierowanych do przedsiębiorców lub osób, które chcą rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej. W celu nawiązania współpracy należy kontaktować się z dyrektorem lokalnego Oddziału ZUS, by indywidualnie ustalić możliwości i zakres współpracy.

 

Oddział ZUS w Radomiu

Andrzej Januszewicz

Dyrektor Oddziału ZUS w Radomiu

ul. Czachowskiego 21 a

26-600 Radom

tel. 48 385 62 38

e-mail: andrzej.januszewicz@zus.pl

 

Wiesława Sadowska-Golka

Rzecznik prasowy Oddziału ZUS w Radomiu

tel. 48 3856428

wieslawa.sadowska-golka@zus.pl

Aktualności

  • 2019.01.13

    Czerwone serduszka w powiecie radomskim 13.01.2019 r.

    Licytacje, koncerty, zawody sportowe, zbiórki krwi - to tylko część bogatego programu 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w gminach powiatu radomskiego.

  • 2019.01.11

    Lasy prywatne pod dobrym nadzorem 11.01.2019 r.

    W radomskim starostwie podpisano porozumienie dotyczące pełnienia nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, których łączna powierzchnia wynosi 12 884 ha.

  • 2019.01.11

    Pomaga szpitalom 11.0.2019 r.

    Wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński odwiedził iłżecki szpital. Podczas spotkania z dyrekcją i pracownikami placówki przedstawiciel resortu interesował się funkcjonowaniem powiatowej placówki. Odwiedził oddziały: chirurgiczny, pediatryczny, blok operacyjny.

  • 2019.01.09

    KOMUNIKAT

    ENERGETYCZNE CENTRUM OGŁOSIŁO UPADŁOŚĆ
    • Energetyczne Centrum ogłosiło upadłość i nie sprzedaje już prądu i gazu.
    • Konsumencie – jeżeli od połowy września do dziś płaciłeś tej firmie za prąd lub gaz, to możesz odzyskać pieniądze.
    • Do 16 stycznia 2019 zgłoś się do sądu, jeżeli nie wiesz jak to zrobić, napisz do Stowarzyszenia Aquila.
    [Warszawa, 3 stycznia 2019 r.] Energetyczne Centrum było alternatywnym sprzedawcą prądu. 11 września Centrum przestało sprzedawać prąd, a dzień później gaz. Natomiast 3 grudnia sąd ogłosił upadłość spółki. Z sygnałów, które napływały do Urzędu Regulacji Energetyki wynika, że wiele osób było nieświadomych, że od momentu, w którym Centrum przestało sprzedawać prąd i gaz, to sprzedawca rezerwowy wystawia im rachunki. W wielu przypadkach konsumenci nadal mogli płacić Energetycznemu Centrum, mimo że firma nie świadczyła usług.
  • 2019.01.04

    E-akta – skrócenie okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacja 4.01.2019 r.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od stycznia 2019r. weszły w życie przepisy, które ułatwią przechowywanie akt pracowniczych dotyczących pracowników i zleceniobiorców i obniżą koszty związane z ich przechowywaniem:

    • Elektronizacja akt
    • Krótszy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej
    • Skrócenie okresu przechowywania akt pracowniczych a nowe dokumenty

    Więcej informacji pod linkiem: http://www.zus.pl/firmy/przedsiebiorco-przeczytaj-wazne/e-akta

  • 2018.12.27

    Uwaga! Zmiana godzin pracy Starostwa 2.01.2019 r.

    Uprzejmie informujemy, że zmieniają się godziny pracy Starostwa Powiatowego w Radomiu. Od 1.01.2019 roku urząd będzie otwarty:

    • w poniedziałki od 800 do 1600

    • od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530

  • 2018.12.21

    Uchwalili budżet i podzielili się opłatkiem

    Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia radni powiatu spotkali się na ostatniej w tym roku sesji.

  • 2018.12.21

    Wesołych Świąt

    Bożego Narodzenia!

  • 2018.12.20

    Choinki, stroiki i ozdoby…

    Po raz kolejny, w starostwie, odbył się bożonarodzeniowy kiermasz ozdób świątecznych, przygotowanych przez uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Pionkach, w Jedlance Starej gm. Iłża, w Młodocinie Większym gm. Wolanów oraz Środowiskowego Domu Samopomocy w Jedlance gm. Jedlińsk.
  • 2018.12.17

    Odblaskowy konkurs

    ,,Bezpieczna szkoła-odblaskowy projekt” to nazwa konkursu, który został zorganizowany w ramach programu ,,Bezpieczny Powiat”.

Kalendarium

«styczeń2019»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Kontakt

Uwaga!

Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują dane:

 


Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

Numery telefonów centrali:

tel. (48) 365 58 01
fax (48) 365 58 07

Bezpośrednie numery telefonów

Godziny urzędowania:
pn: 8.00 - 16.00
wt - pt: 7.30 - 15.30
 

skrzynki pocztowe:
promocja@radompowiat.pl
powiat@radompowiat.pl


 Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe 

opłata za użytkowanie wieczyste Skarbu Państwa

52 1050 1793 1000 0090 3054 1636

 

dochody własne powiatu (opłata komunikacyjna, geodezyjna, karta wędkarska)

44 1050 1793 1000 0090 3054 1586

 

opłata skarbowa za czynności urzędowe

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

 

 


Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.