/18.05.2012 r./ ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6 / 2012 Savoir–vivre w życiu zawodowym

Breadcrumbs

Treść strony

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6 / 2012 Savoir–vivre w życiu zawodowym 18.05.2012

 ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6 / 2012

w ramach Projektu „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, umowa nr UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00

 Szanowni Państwo,

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu, w związku z realizacją projektu pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów” wdrażanego w partnerstwie z Powiatem Radomskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2. – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej – projekty konkursowe, nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-014/11-00, mając na uwadze zachowanie zasady efektywnego zarządzania finansami sformułowaną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”

zaprasza do złożenia ofert na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu zagadnień savoir–vivre w życiu zawodowym zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.

Usługi wynikające z realizowania umowy stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego współfinansowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

WYŻSZA SZKOŁA NAUK SPOŁECZNYCH I TECHNICZNCYH W RADOMIU

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

Osoba  upoważniona przez Zamawiającego do bieżących kontaktów, w tym udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów:

Anna Dudek– koordynator projektu

tel.:  + 48 (48) 344 00 55 w. 34

tel. kom.:  784926574

fax.:  +48 (48) 360 13 22

e-mail: podyplomowe@wsnsit.pl;          dudek.anna@op.pl

 

  1. TRYB ZAPYTANIA I ZASTRZEŻENIA

1.  WSNSiT nie jest zobowiązana do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Do niniejszego zapytania ofertowego odnosi się zasada efektywnego zarządzania finansami określona w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

3. WSNSiT zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy według kryteriów wyszczególnionych w punkcie V lub unieważnienia postępowania  w całości, bez podawania przyczyny.

4. WSNSiT zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Oferentów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do całości zakresu złożonych ofert oraz do zawarcia umowy z jednym Wykonawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość zakresu złożonej oferty.

5. WSNSiT zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Wykonawcy i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec  Zamawiającego.

6. WSNSiT zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść  składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacje dot. dokonania zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zapytanie ofertowe i są one dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl, na których zostało zmieszczone ogłoszenie.

 

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest:

świadczenie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu w okresie od 3 września do 28 września 2012 r. zajęć szkoleniowych z zakresu savoir-vivre w życiu zawodowym dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomiu w ramach projektu pt. „Od kompetencji urzędników do satysfakcji klientów”, które obejmować będą takie  zagadnienia jak:

 

  1. procedury podstawowych zachowań i postaw,
  2. estetyka ubioru. Ubiór stosowany do pracy na różnych stanowiskach,
  3. savoir-vivre i moda. Moda, typ sylwetki i urody. Moda i osobowość,
  4. powitanie, podstawowe elementy procedencji towarzyskiej i biznesowej, przedstawianie, tytułowanie,
  5. sposoby okazywania szacunku innym,
  6. podstawowe zasady tytułowania i procedencji,
  7. rozmowa bezpośrednia i rozmowa telefoniczna,
  8. procedencja w biznesie i administracji. Procedencja przy stole,
  9. zasady komunikacji, small talk, rozmowa towarzyska, rozmowa służbowa, sms, e-mail, korespondencja, wizytówki.

 

Szczegółowy zakres usługi został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 

 

  1. TERMIN REALIZACJI USŁUGI ORAZ ZWIĄZANIA OFERTĄ 

Termin realizacji usługi: 6 dni roboczych wybranych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w okresie od 3 września do 28 września 2012 r. (czas trwania zajęć łącznie 36 godz.: szkolenie 12-godzinne (dwudniowe), w godz. 9.30 – 15.30, dla trzech grup przez dwa kolejno następujące po sobie dni).

Termin związania ofertą: 116 dni kalendarzowych od ostatecznej daty złożenia oferty, czyli do 28 września 2012 r.

 

  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY

 W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria:

  1. cena oferty – 60 pkt.
  2. doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń z zakresu zagadnień savoir-vivre w życiu zawodowym dla pracowników (urzędników) administracji publicznej (nie mniejsze niż 50 godzin przeprowadzonych szkoleń w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2012 r.) – 40 pkt.

 Wykonawca zamieszcza w ofercie cenę, która jest ceną brutto i którą Zamawiający przyjmuje
do oceny oferty w kryterium „najniższa cena brutto” .

Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

 Cena (60 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 60 punktów.

C = ( Cmin / Cof.) x 60

gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,

Cof. – cena badanej oferty,

C – liczba punktów za cenę przyznanych danej ofercie.

Doświadczenie Wykonawcy (40 pkt.):

W ramach tego kryterium przydzielonych zostanie max. 40 punktów, przy czym punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą ofertom złożonym jedynie przez tych Oferentów, którzy w  załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego zadeklarowali przeprowadzenie dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 30 kwietnia 2012 r. co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu zagadnień  savoir-vivre w życiu zawodowym dla pracowników (urzędników) administracji publicznej.

 D = (Dof/ Dmax.) x 40

gdzie:

Dmax. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień savoir-vivre w życiu zawodowym dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 30 kwietnia 2012 r. przeprowadzonych przez Oferenta posiadającego największe doświadczenie, czyli największą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń;

Dof. – liczba godzin szkoleń z zakresu zagadnień savoir-vivre w życiu zawodowym dla pracowników (urzędników) administracji publicznej w okresie 1 stycznia 2010 r. – 30 kwietnia 2012 r. przeprowadzonych przez badanego Oferenta,

D – liczba punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń przyznanych danej Ofercie.

 Sposób obliczenia ogólnej oceny oferty:

O=C+D

gdzie:

O – ocena ogólna oferty

C – cena

D – doświadczenie Wykonawcy.

 Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Oferentami w wypadku, gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ ZAWARTOŚĆ OFERTY:

 Prosimy o przygotowanie oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i opatrzona imienną pieczątką (w przypadku jej braku konieczny jest czytelny podpis).

 Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc., powinny być parafowane przez Wykonawcę.

 Przesłana przez Państwa oferta musi zawierać:

  1. Formularz ofertowy – stanowiący załącznik Nr 2 niniejszego zapytania.
    1. Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).
    2. Liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń (zgodnie z załącznikiem nr 3).
    3. Cenę oferty przedstawioną jako cena brutto za przeprowadzenie jednej godziny zegarowej zajęć szkoleniowych z Uczestnikami projektu. Jeśli Oferent prowadzi działalność gospodarczą i jest podatnikiem VAT, cena brutto zawiera podatek VAT, który oferent jest zobowiązany obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    4. Cena uwzględnia wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (ściśle sformułowane w dokumencie Umowa Zlecenie), świadczonego przez okres i na warunkach określonych w złożonej ofercie, w tym także koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
    5. Cena jest ceną ryczałtową.
    6. Cena nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
    7. Cena jest wyrażona w PLN.
    8. Oświadczenie dotyczące zaangażowania Oferenta w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt IV wraz
      z oświadczeniem, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, zgodnie z załącznikiem nr 4.
    9. Oferta musi być podpisana przez osobę fizyczną lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym, przy czym podpis/y musi/szą być czytelny/e lub opisany/e pieczątkami imiennymi.

  WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM 

Oferent musi wykazać:

  1. Posiadanie wyższego wykształcenia odpowiadającego przedmiotowi szkolenia  określonemu w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Życiorys zawodowy potwierdzający kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania Zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3).
  3. W przypadku, kiedy Oferent jest zaangażowany w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO (Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia), w okresie wskazanym w pkt. IV niniejszego zapytania, musi wykazać, że obciążenie wynikające z pracy w w/w projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Oferentowi we wszystkich projektach oraz w projekcie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe (zgodnie z załącznikiem nr 4).
  4. W przypadku złożenia oferty przez osobę prawną, Oferent winien wykazać, że dysponuje osobą, która spełnia warunki określone w pkt. VII ppkt. 1–3 niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Zlecenie podwykonawstwa usługi jest niedopuszczalne.
  6. Niespełnienie jednego z powyższych warunków skutkuje odrzuceniem oferty i nierozpatrywaniem jej podczas oceny ofert.

  

  1.  TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ostateczna data składania ofert: 4 czerwca 2012 r., do godz. 14:00. Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę jej wpływu do Zamawiającego.

 

Oferta powinna zostać dostarczona:

lub

  • w zamkniętej kopercie do Biura Projektu w godzinach 08:00 – 14.00, na adres

Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu

ul. Wodna 13/21

26-600 Radom

z dopiskiem na kopercie: Anna Dudek

                                             Szkolenie: Savoir-vivre w życiu zawodowym

W trakcie przygotowania ofert Oferent ma prawo zgłaszać dodatkowe pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego. Pytania muszą być kierowane w formie pisemnej drogą elektroniczną.

Odpowiedzi zostaną przesłane do Oferenta w miarę możliwości niezwłocznie z zastrzeżeniem, że Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytanie bez podania przyczyn. 

  1. CENA ORAZ TERMIN PŁATNOŚCI 

W treści oferty prosimy o podanie ceny za jedną godzinę zegarową. Ceny podane w ofercie powinny być określone w PLN, w kwocie brutto.

W składanej ofercie Oferent zawiera oświadczenie, że podane koszty jednostkowe są pełnym kosztem usługi.

Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po jej wykonaniu. 

  1. TERMIN I SPOSÓB PRZEPROWADZENIA WYBORU WYKONAWCY 

Wybór Wykonawcy zostanie dokonany spośród ofert przesłanych w terminie wskazanym w punkcie VIII w oparciu o kryteria wskazane w punkcie V niniejszego zapytania ofertowego. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi podmiot, którego oferta została wybrana nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty terminu końcowego składania ofert oraz zamieści informację na stronach internetowych: www.projekt521.wsnsit.pl, www.radompowiat.pl

 

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Szczegółowy zakres usługi

Załącznik nr 2 –Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – Wzór CV- życiorysu zawodowego
Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia dotyczącego zaangażowania Oferenta w realizację zadań w projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO

 

Aktualności

  • 2017.11.21

    Ćwierć wieku z Balladą

    Po raz 25. odbyły się w Iłży Ogólnopolskie Spotkania z Balladą. Jak podkreślali organizatorzy, tegoroczne Spotkania były szczególne nie tylko ze względu na wspaniałą atmosferę, ale także dlatego, że po raz ostatni odbyły się w starym budynku Domu Kultury.
  • 2017.11.15

    Przygotowani na kryzys

    W ramach realizacji obronności powiatu radomskiego za rok 2017 odbyło się szkolenie przedstawicieli urzędów miast i gmin. Spotkanie otworzył starosta radomski Mirosław Ślifirczyk – szef Zarządzania Kryzysowego w powiecie, który przybliżył założenia związane z projektem.

  • 2017.11.14

    Uwaga !!!

    Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu informuje, że w związku z przebudową drogi powiatowej Nr 3518W relacji Wola Goryńska – Mąkosy Stare - Jedlnia na odcinku w miejscowości Wola Goryńska (Gmina Jastrzębia) w dniach od 16.11. do 17.11.2017 roku wystąpią utrudnienia w ruchu drogowym związane wykonywaniem robót drogowych. Przedmiotowy odcinek zostanie wyłączony z ruchu i zostanie poprowadzony objazd drogami powiatowymi przez miejscowości: Bartodzieje, Jastrzębia, Mąkosy Stare zgodnie z zatwierdzoną czasową organizacją ruchu Nr PZD.U.420.2.227.2017 z dnia 30.10.2017 r.

    W związku z powyższym PZDP w Radomiu prosi wszystkich uczestników ruchu drogowego o zachowanie szczególnej ostrożności w rejonie prowadzonych prac budowlanych oraz o zwrócenie uwagi na aktualnie obowiązujące oznakowanie drogowe.

  • 2017.11.11

    Godnie uczciliśmy Dzień Niepodległości

    Za nami 99 rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości. Z tej okazji, jak co roku,  w wielu gminach powiatu radomskiego przygotowano bogaty program obchodów.

  • 2017.11.08

    ZALESIENIA W POWIECIE RADOMSKIM

    Zainteresowanie mieszkańców powiatu radomskiego zalesieniami od wielu lat jest wciąż żywe. Pod nadzorem Starostwa corocznie przeprowadzane są akcje zalesieniowe obejmujące grunty najsłabsze, tzw. „porolne”, których wykorzystanie w inny sposób stało się nieopłacalne.

  • 2017.11.08

    Pomagamy w słusznej sprawie

    Na poniedziałkowej XVIII sesji Rady Powiatu Radomskiego radni postanowili udzielić pomocy finansowej, dotkniętej nawałnicami gminie Rogowo, znajdującej się w powiecie żnińskim, w województwie kujawsko-pomorskim.

  • 2017.11.07

    Uczniowie z Młodocina w Starostwie

    Uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Młodocinie Mniejszym odwiedzili we wtorek siedzibę Starostwa Powiatowego w Radomiu.

  • 2017.11.06

    E-Składka – jeden przelew na własny rachunek w ZUS

    Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego.www.zus.pl/eskladka
  • 2017.10.30

    Uwaga badanie sadów!

    Urząd Statystyczny w Warszawie uprzejmie informuje, że w dniach 7 - 30 listopada 2017 r. w wylosowanych gospodarstwach sadowniczych na terenie całego kraju przeprowadzone będzie obowiązkowe Badanie sadów według gatunków i odmian.
  • 2017.10.30

    Mecz pełen emocji

    Siódma kolejka siatkarskiej Plus Ligi nie okazała się szczęśliwa dla siatkarzy Cerradu Czarnych Radom. Na własnej hali podejmowali zespół wicemistrza polski PGE Skrę Bełchatów.

Kalendarium

«listopad2017»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Kontakt

Uwaga!

Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują nowe dane:

 


Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

Numery telefonów centrali:

tel. (48) 365 58 01
fax (48) 365 58 07

Godziny urzędowania:
pn: 7.30 - 16.00
wt - cz: 7.30 - 15.30
pt: 7.30 - 15.00

skrzynki pocztowe:
promocja@radompowiat.pl
powiat@radompowiat.pl


 Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe 

opłata za użytkowanie wieczyste Skarbu Państwa

52 1050 1793 1000 0090 3054 1636

 

dochody własne powiatu (opłata komunikacyjna, geodezyjna, karta wędkarska)

44 1050 1793 1000 0090 3054 1586

 

opłata skarbowa za czynności urzędowe

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

 

 


Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.