Załącznik Nr 1 do Zarządzenie nr 66/2005 - Procedura naboru na stanowiska pomocnicze i obsługi w Starostwie Powiatowym w Radomiu

Breadcrumbs

Treść strony

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia NR 66 /2005

STAROSTY RADOMSKIEGO

z dnia 28 grudnia 2005 roku



PROCEDURA

naboru na stanowiska pomocnicze i obsługi

w Starostwie Powiatowym w Radomiu

§ 1

  1. Celem procedury jest ustalenie zasad zatrudniania pracowników na stanowiska pomocnicze i obsługi, zagwarantowanie równego dostępu do stanowisk pracy oraz weryfikacja kandydatów na pracowników w oparciu o kryterium fachowości.
  2. Procedura ma zastosowanie w odniesieniu do działań związanych z przeprowadzeniem naboru na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi.
  3. Niniejszej procedury nie stosuje się w przypadku naboru na stanowiska pracy w ramach robót publicznych i interwencyjnych. Zatrudnienie na w/w stanowiska odbywa się po konsultacji z Powiatowym Urzędem Pracy.

§ 2

  1. Nabór kandydatów na stanowiska pomocnicze i obsługi jest otwarty.
  2. Za organizację i przebieg naboru odpowiada Sekretarz Powiatu.
  3. Otwartość naboru jest realizowana poprzez upowszechnianie informacji o wolnych stanowiskach na stronie internetowej BIP Starostwa oraz tablicy informacyjnej w Starostwie.

§ 3

  1. Rozpoczęcie naboru poprzedza złożenie wniosku przez Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru do Starosty.
  2. Wniosek powinien zawierać:
    1. nazwę stanowiska,
    2. proponowaną datę zatrudnienia,
    3. proponowane zatrudnienie,w przypadku tworzenia nowego stanowiska krótkie uzasadnienie wniosku.
  3. Do wniosku należy dołączyć opis stanowiska zawierający:
    1. nazwę stanowiska,
    2. wymagane wykształcenie,
    3. wymagane umiejętności,
    4. pożądane cechy charakteru.

§ 4

  1. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przez Starostę pracownik zatrudniony na stanowisku ds. kadr przygotowuje ogłoszenie o naborze i przedstawia je Staroście do akceptacji.

§ 5

  1. Ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko powinno zawierać:
    1. Nazwę i adres Starostwa,
    2. Określenie stanowiska,
    3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem,
    4. Zakres głównych obowiązków,
    5. Wskazanie wymaganych dokumentów,
    6. Określenie terminu i miejsca składania ofert.
  2. Termin składania dokumentów, określony w ogłoszeniu o naborze, nie może być krótszy niż 14 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w sposób określony w § 2 ust. 3.

§ 6

  1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się na stronie internetowej BIP Starostwa oraz tablicy informacyjnej w Starostwie listę osób, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
  2. Lista, o której mowa w ust. 1, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

§ 7

  1. Starosta zapoznaje się ze wszystkimi dokumentami złożonymi przez kandydatów, dokonuje analizy ofert i rozpatruje zgłoszone oferty.
  2. Starosta może zatrudnić kandydata na podstawie analizy złożonych podań, bez konieczności przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
  3. Wyboru kandydata dokonuje Starosta.
  4. Starosta może powołać Komisję Rekrutacyjną w której skład wchodzą:
    1. Sekretarz Powiatu
    2. Naczelnik Wydziału OiN
    3. Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. kadr
  5. Komisja dokonuje analizy ofert i wybiera kandydata w drodze jawnego głosowania, zwykłą większością głosów.

§ 8

  1. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
  2. Informacja, której mowa w ust. 1 zawiera:
    1. Nazwę i adres Starostwa,
    2. Określenie stanowiska pracy,
    3. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
  3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy informacyjnej w Starostwie przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Aktualności

  • 2018.01.10

    Uwaga!!!

    W związku ze zmianą harmonogramu VII edycji Konkursu Gospodarczego Starosty Radomskiego „Perła Powiatu” informujemy, że termin składania wniosków i ankiet na konkurs został przedłużony do 31 stycznia 2018r.

    Aktualne ankiety i wnioski

  • 2017.12.08

    Konkurs fotograficzny "Mój powiat w obiektywie" 2017

    Rozpoczęła się VI edycja konkursu fotograficznego „Mój powiat w obiektywie” organizowanego przez Starostwo Powiatowe w Radomiu.

  • 2018.01.19

    Nie żyje Henryk Marciniak

    W środę 17 stycznia 2018 r. roku zmarł nagle Henryk Marciniak.

    Ceniony instruktor ZHP, w latach  osiemdziesiątych pełnił funkcję Komendanta Radomskiej Chorągwi Związku Harcerstwa Polskiego. Następnie został powołany na stanowisko wicekuratora oświaty w województwie radomskim. Członek, działacz, a także prezes Polskiego Towarzystwa Schronisk Młodzieżowych – Ziemia Radomska. Od 1999 r. pracował jako naczelnik Biura Rady Powiatu Starostwa Powiatowego w Radomiu pełniąc tę funkcję aż do odejścia na emeryturę  w 2014 r.  

    Kochający mąż, wspaniały człowiek, kolega, przyjaciel. Otwarty, życzliwy, szanujący ludzi. Pracowity, dokładny i sprawny organizator. Znakomity wychowawca i pedagog. Młodzi pracownicy zawsze mogli liczyć na Jego pomoc i wsparcie.

    Nabożeństwo żałobne odbędzie się 20 stycznia  br. o godz. 14.30 w kościele pod wezwaniem Podwyższenia Krzyża Św. w Zwoleniu.

  • 2018.01.11

    Awans, który cieszy

    Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" ogłosiła wyniki jubileuszowego, 20. rankingu techników i liceów w Polsce. Wśród tych pierwszych, Technikum w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pionkach, zajęło 24 miejsce w województwie mazowieckim, 4 w regionie radomskim i 200 w Polsce.
  • 2018.01.03

    Bezpieczeństwo - wspólny cel

    Starosta radomski Mirosław Ślifirczyk spotkał się z nowym komendantem miejskim policji w Radomiu mł. insp. Sławomirem Rekiem.

    - Cieszę się, że mogliśmy dzisiaj porozmawiać. Początek roku to dobry moment na określenie planu i zakresu współpracy – powiedział starosta.
  • 2017.12.21

    Uchwalili budżet i podzielili się opłatkiem

    Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia radni powiatu spotkali się na ostatniej w tym roku sesji.

    Głównym punktem obrad był przyszłoroczny budżet. Rajcy jednogłośnie zdecydowali się go poprzeć, dzięki czemu dochody wyniosą 133,960 mln zł, a wydatki 148,818 mln zł, w tym na inwestycje 30,170 mln zł.

  • 2017.12.20

    Nową drogą przez Lewaszówkę

    Zakończona została przebudowa drogi powiatowej Brzóza - Radom.

  • 2017.12.19

    Świąteczna konferencja

    W nowo wyremontowanej sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego, odbyła się ostatnia w tym roku konferencja prasowa starosty radomskiego Mirosława Ślifirczyka.

    Głównymi tematami spotkania było przedstawienie projektu budżetu powiatu na 2018 r. oraz zaprezentowanie stanowiska Rady Powiatu dotyczącego proponowanych zmian w Kodeksie Wyborczym.

  • 2017.12.15

    Starosta namalował bombkę dla Kuby

    Bombka, którą właśnie kończy malować starosta radomski Mirosław Ślifirczyk, trafi na aukcję, z której dochód zostanie przekazany na pomoc choremu Kubie Krukowi w ramach organizowanej przez Klub Środowisk Twórczych „Łaźnia” jedenastej akcji charytatywnej „Przyjaciele Dzieci – Malowanie Bombek”.

  • 2017.12.14

    Uwaga! Jak postępować w przypadku znalezienia padłego dzika

Kalendarium

Kontakt

Uwaga!

Od dnia 1 stycznia 2017 r. przy dokonywaniu zakupu/sprzedaży towarów i usług, wystawianiu bądź otrzymywaniu faktur obowiązują nowe dane:

 


Nabywca: Powiat Radomski

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

NIP: 948-26-04-208
REGON: 670223110

Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom

Numery telefonów centrali:

tel. (48) 365 58 01
fax (48) 365 58 07

Godziny urzędowania:
pn: 7.30 - 16.00
wt - cz: 7.30 - 15.30
pt: 7.30 - 15.00

skrzynki pocztowe:
promocja@radompowiat.pl
powiat@radompowiat.pl


 Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /spradom/skrytka


Konta bankowe 

opłata za użytkowanie wieczyste Skarbu Państwa

52 1050 1793 1000 0090 3054 1636

 

dochody własne powiatu (opłata komunikacyjna, geodezyjna, karta wędkarska)

44 1050 1793 1000 0090 3054 1586

 

opłata skarbowa za czynności urzędowe

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

 

 


Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.